De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,7
1582 reviews

Reviews filteren

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Erg tevredenen
Om de zes weken kom ik bij Mae-lyn voor een gezichtsbehandeling. Telkens weer ben ik onwijs tevreden over de behandeling en de professionaliteit. Mae-lyn is ook super lief en gastvrij. Van de week heb ik ook mijn bikinilijn laten doen door Mae-lyn, en ook dit ging super goed. Ik was erg zenuwachtig, maar het viel onwijs mee en ze stelde me erg gerust. Gewoon in een woord TOP!
Altijd tevreden hier. Lieve meiden en fijne en goede behandelingen.
Top salon! Vakkundig en vriendelijk!
The salon is great! Both Ramona and Lisa are professional and they did amazing job with my nails. My manicure lasts 4 weeks. I would only prefer to have more color options for gel nailpolish :)