Om de zes weken kom ik bij Mae-lyn voor een gezichtsbehandeling. Telkens weer ben ik onwijs tevreden over de behandeling en de professionaliteit. Mae-lyn is ook super lief en gastvrij. Van de week heb ik ook mijn bikinilijn laten doen door Mae-lyn, en ook dit ging super goed. Ik was erg zenuwachtig, maar het viel onwijs mee en ze stelde me erg gerust. Gewoon in een woord TOP!
Demi•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd tevreden hier. Lieve meiden en fijne en goede behandelingen.
Iris•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Top salon! Vakkundig en vriendelijk!
Anoniem•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
The salon is great! Both Ramona and Lisa are professional and they did amazing job with my nails. My manicure lasts 4 weeks. I would only prefer to have more color options for gel nailpolish :)