Fijne behandeling en ontzettend blij met het resultaat.
Veerle•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb een heerlijk uurtje rust gehad, in mijn nogal drukke leventje. Op een gegeven moment viel ik bijna in slaap. Vakkundig werd mijn gezicht schoongemaakt en May-Lyn vertelde precies wat ze zou gaan doen. Ik heb mijn volgende rustuurtje al gepland.
Sandra•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Super behandeling gehad zo lekker je knapt er helemaal mee op