Goede behandeling, geen geïrriteerde plekjes na de behandeling, bonus was de goede massage.
Jeannette•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ontspannen sfeer.
Prettig gesprek.
Erlie•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijn en alles goed geregeld
Behandeling door Kimberly
bea•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Al meer dan 10 jaar bezoek ik deze salon. Ze werken hygiënisch, verstaan hun vak zeer goed en blijven vernieuwen. Ook hebben ze veel producten in huis die je daar of vanuit huis kunt bestellen. Van alle salons heb ik nog niet eerder zo'n goede salon ervaren als deze.