Top salon, altijd tevreden welke behandeling ik ook kies🥰
Charissanotenboom@live.nl•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik was heel erg tevreden met de manicure van Lisa. De beste manicure tot nu toe in Delft!
Linda•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Vakkundig, persoonlijk en warm!
Bakker•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
prima behandeling
Anoniem•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
De behandeling was voor mijn zoon. Het ging hem vooral om de zwarte mee etertjes op zijn wangen. Normaal vindt hij dat er veel wordt uitgeknepen. Dat gebeurde nu nauwelijks en er zaten nog veel zwarte puntjes op zijn wangen. Dit viel hem tegen.