Ik ben oprecht heel blij met het resultaat! Ze geeft goed advies en een fijne locatie.
Behandeling door Kimberly
Liedewij•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Wat een lieverd is Kimberley. Ze neemt de tijd en is grondig! Lekkere warme stoel, heerlijke muziek en een warme stoel! Ik kom hier zeker terug!
Behandeling door Kimberly
Stèphanie•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel professioneel
Behandeling door Kimberly
Mariska•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Super gezellig! Neemt echt de tijd voor je :)
Behandeling door Kimberly
Kayleigh•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Zoals vanouds in Delft is het ook in Breda weer een hele fijne ervaring geweest! Prachtige salon stijlvol ingericht en de behandelingen waren weer uitstekend! Dank je wel weer Kimberly en tot de volgende keer!😃