Op zondag naar de kapper. Reservering makkelijk te maken via de website. Vooraf betalen mogelijk. Top!
Styling door Oussama•Mannen knippen
Eric•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Het is een schone kapperszaak, met muziek en schone spullen. De kapper gaf mij een haarstijl die ik precies vroeg.
Styling door Oussama•Mannen knippen
B•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Hadden voor het eerst een afspraak. Eindelijk een goed kapper makkelijk bereikbaar als je in Amstelveen woont. Makkelijk parkeren ook en op afspraak. Mooi geknipt. Voor herhaling vatbaar.