Leuke salon. Vakkundig personeel. Goede service (koffie) goede prijs
Styling door rubio•Baard trimmen en scheren
Amstelveen 69•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Goed geknipt en geschoren
Styling door Reza•Mannen knippen
Erwin•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Top kappers met een leuke sfeer. Je krijgt wat te drinken en ze maken een leuk praatje. Allerbelangrijkste is een mooi kapsel in niet al teveel tijd. Ik kom zeker terug!