Hele fijne ervaring bij Gönul. Je merkt dat ze echt de tijd voor je neemt en precies weet wat ze doet. De sfeer is rustig en vertrouwd, waardoor je helemaal kunt ontspannen!
Lianne •3 maanden geleden
Geverifieerde review
Prettige plek om voor een SkinPen behandeling heen te gaan; je wordt duidelijk en uitgebreid geinformeerd van tevoren, maar ook na de behandeling. Aanrader!
Ethel •3 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik vond het een geweldige ervaring. Gonul legt heel fijn alles uit wat ik kon verwachten en hoe verder na de behandeling. Werkt heel netjes en hygiënisch. Neemt de tijd voor je. Professioneel en zeer goed in haar vak.
Nassima•3 maanden geleden
Geverifieerde review
ik ben erg tevreden over mijn behandeling. Ze neemt de tijd, werkt professioneel en stelt je op je gemak.
Behandeling door G•Dieptereiniging
Kadra•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Sinds ik met de SkinPen behandelingen ben begonnen, merk ik duidelijk verschil. Mijn huidstructuur is fijner geworden en mijn huid ziet er steviger en egaler uit. Ook de huid rondom mijn ogen oogt voller en frisser.
Wat ik vooral prettig vind, is dat ik op een natuurlijke manier mijn huid kan onderhouden. Verder vind ik het fijn dat ik voor en na de behandeling goed wordt geadviseerd en altijd tussendoor met vragen terecht kan.