Goede service en super vriendelijke dame! Ik kom zeker terug!
Rachida •meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Super goed geholpen 🤍
Sila•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb een diepte reiniging genomen maar helaas was de behandeling niet volledig afgerond. Ik merkte dat ik nog heel wat mee eter over had. Ook vond ik de pumpkin peeling niet lekker ruiken. De vrouw die ons heeft geholpen was wel aardig maar het ging meer om de service
Hazara•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel goed en vriendelijk!
Mehmet•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Hier wordt goed advies gegeven en de perfecte behandeling besproken