Ik hoefde niet te wachten ook al was ik iets te vroeg. Het was voor mij de eerste keer, maar mijn vragen werden goed beantwoord door Yvette, ze zorgde ook voor een fijne sfeer. Al met al dus een fijne afspraak.
Ilse•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden
Nadia •ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg goed geholpen door Lisset. 1e keer Hifu behandeling gehad, ze heeft me erg goed doorheen geholpen. Bedankt voor je geduld. Ben heel benieuwd naar het resultaat.
Sabah•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Leuke medewerkers, goede service, fijne plek om je te laten laseren zou ik zegge
Jawaad•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Rana heeft mij vandaag behandeld. Zij was heel vriendelijk en professioneel. Bij elke stap nam zij mij mee door duidelijk te vertellen wat ze ging doen en waarom. Ook heeft zij mij advies meegegeven waar ik veel aan heb.