Fijne behandeling gekregen van Karin. Uitleg, betrokkenheid, inlevingsvermogen in de klant. Gewoon, een relaxte, goede behandeling. Voelde me op mn gemak en vond de behandeling echt een "kanootje" voor mezelf.
Behandeling door Karin•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Chantal•5 maanden geleden
Geverifieerde review
vakkundig, gastvrij, uitleg wat/waarom/hoezo, alle rust en tijd gevoel.
Behandeling door Bianca•Bindweefselmassage
Herma•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Amazing, relaxing treatment with Bianca! So professional, kind & attentive. Highly recommend!! ✨🫶
Behandeling door Bianca•Facials / Gezichtsbehandelingen
Tracey•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Bianca is een hele vriendelijke en precies werkende specialiste. Ze zorgt er voor dat je tevreden naar huis gaat!