T was voor mij de eerste keer dus ik was benieuwd! De behandeling was kundig en lekker ontspannen. Kortom, ik ben blij dat ik n nieuw adresje gevonden heb!
Marie-Ellen•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Vakkundig geholpen met veel zorg.
Danny•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Het is altijd fijn om een behandeling bij Daphne te krijgen! Ze weet wat ze doet, en daarnaast is het gewoon gezellig.
Ciska•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Er wordt de tijd voor je genomen, geen gehaast. Heel fijn!