Voor het eerst geweest voor m'n wenkbrauwen. Daphne stelt (open) vragen om duidelijk te krijgen wat je wilt en geeft ook suggesties. Was prettig en zeer blij met het resultaat!
N.C.•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Goeie behandeling & gezellig bij Daphne :)
Behandeling door Daphne•
WimperliftingToon alles…
Dominique•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd prettig bij Daphne! Gezellig & mooi resultaat!
Behandeling door Daphne•Wimperlifting
Dominique•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
I booked an appointment for a lash lift & color and brow shaping & color. Daphne was very friendly, salon was cozy, and you could tell she had experience. I’m already looking forward to going back!
Behandeling door Daphne•
WimperliftingToon alles…
Samara•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Daphne is deskundig, flexibel en behulpzaam, denkt mee in vindt snel de beste oplossing