I have done my lash extensions, the experience is nice, the staff is professional and friendly, and the most important point is the result is perfect! It’s definitely worth to have it.
Y.S.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede service mooie wenkbrauwen geleverd
Z.S.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling gehad. Ontspannen sfeer.
J.K.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Great!
Behandeling door Daphne•
Vrouwen harsen - armen en okselsToon alles…
Peachy•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Persoonlijke aandacht en advies. Daphne is heel vriendelijk en open in omgang. Kortom een heerlijke behandeling met gelijk zichtbaar resultaat.