Afgelopen week een afspraak gemaakt, bij aankomst stond Daphne al klaar om mij te ontvangen, ze is super goed in haar werk en geeft bij alles netjes uitleg. Een super leuke spontane meid! En de producten die ze gebruikt zijn echt fantastisch! Ook de wimpers die ze heeft gezet zijn zo mooi! Alles ging zo soepel en de tijd vloog voorbij. Ik ben echt super blij en ga nergens anders meer heen, ik ben verkocht!
K.B.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb een goede behandeling gehad ze doet het super goed.. ze verteld wat ze doet en dat vind ik prettig.
ZEKER EEN AANRADER!!!! Super lieve meid❤️
Milika•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super lieve meid..
Mooie salon mooie producten en een heerlijke behandeling.
Ik ga zeker weer een nieuwe afspraak ik plannen.
C.V.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk!
Keurige zaak, frisse uitstraling.
Ben erg tevreden met het resultaat (wenkbrauwen behandeling).
Ik ga over 5 weken weer!