Ik kom heel graag bij Daphne. Ze neemt altijd de tijd voor je en de behandelingen zijn altijd heel ontspannen. Als je op zoek bent naar een goede schoonheidsspecialist zoek niet verder!
kelly•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Was weer top! Mooie nieuwe locatie :)
Behandeling door Daphne•Wimperlifting
Sharon•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Wat een fijne plek en wat is Daphne leuk! Je voelt je meteen op je gemak en de sfeer is heerlijk ontspannen. Ze werkt heel zorgvuldig en je merkt dat ze echt passie heeft voor haar vak. Ik ga elke keer met een frisse, zachte huid én een goed gevoel naar huis.
Sabrina•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Hele fijne ervaring, blij met de wenkbrauwen!
Behandeling door Daphne•Wimpers en wenkbrauwen
Saskia•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Spontane en vriendelijke schoonheidsspecialiste met kennis en kunde.
Behandeling door Daphne•Wimpers en/of wenkbrauwen verven