Mijn huid zag er helemaal opgepept uit na de behandeling. Daphne werkt met een prettige druk tijdens de behandeling en massage
Manouk•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Dochter kreeg hele goede uitleg en heeft het als heel fijn ervaren. Daphne vond ze heel gezellig!
Lavina•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Prima behandeling.....!!!
Wim•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Prachtige wimperlift gehad van Daphne! En het was ook nog eens gezellig tijdens de behandeling. Mooie en schone salon. Daphne weet wat ze doet en zorgt ervoor dat je prachtig de deur uitgaat :)
Behandeling door Daphne•Wimperlifting
Sharon•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Kom zeker terug!
Behandeling door Daphne•Facials / Gezichtsbehandelingen