Prima gezichtbehandeling, fijne muziek, lekker bed. Misschien iets minder praten, zodat je echt ff tot rust komt.
Ik was helemaal tevreden met de behandeling. Heel proffesioneel, vriendelijk en zorgzaam. Fijn!
Behandeling door Isabel Luske•HIFU facial
Marina•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling voor mijn voetjes.
Behandeling door Isabel Luske•Medische pedicure
Toya•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Was top
Medische pedicure
Peter•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed geholpen door Linda. Vriendelijke en gemoedelijke sfeer heerst er. Facial, harsen in gezicht en wimpers verven. Goed resultaat. Ik kom terug.
Behandeling door Linda•Facials / Gezichtsbehandelingen