Ik was er voor het eerst. Isabel liet duidelijk merken dat ik niet echt welkom was “had ik deze reservering maar niet aangenomen “. Ondanks dat hadden we leuk contact, maar m’n nagels zien er niet uit. Zelfs m’n dochters vinden het lelijk.
Behandeling door Isabel Luske•Nagelverlengingen
Pascale•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben altijd erg blij met het resultaat en gezellige sfeer
Behandeling door Isabel Luske•Wenkbrauwen harsen
Julia•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden met het resultaat.
Behandeling door Isabel Luske•Gellak manicure
Teeuwen•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Me voeten waren niet glad en eelt niet goed weggehaald en me nagels heel slecht gelakt kan het zelf beter