Ik ben zeer tevreden. De ruimte straalt een hoop rust uit. Daarnaast was het een goede massage en voelde ik me energieker bij het vertrek. En wat het voor mij echt af maakte waren de goede tips die ik van Marco heb ontvangen. Daar kan ik echt wat mee. Echt een aanrader dus!
Kasandra•meer dan 10 jaar geleden
Geverifieerde review
fijn de aandacht die ik gekregen heb. de uitleg en tips heb ik als zeer prettig ervaren
Guido•meer dan 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Prettig, professioneel en ook nog eens fijne adviezen! Bedankt Marco, ik ging met allerlei inzichten naar huis. De massage heeft me goed gedaan. Ik kom zeker weer.
Elske•meer dan 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede behandeling die de pijnklachten in nek en schouder aanzienlijk verminderde. Aanrader!
Anoniem•meer dan 10 jaar geleden
Geverifieerde review
De massage heb ik kado gekregen. Op verzoek een stevige massage. De ambiance was ook goed en warm. Ik kom zeker regelmatig terug voor een massage. Top!