Zeer vriendelijk ontvangen en een zeer goede prijskwaliteit-verhouding. Ik kom graag nog eens terug!
Maya•meer dan 10 jaar geleden
Hele fijne massage gehad van Marco, die een trainee is. De sfeer was ontspannend en Marco geeft meteen een vertrouwd gevoel. Na de massage nog allerlei tips meegekregen voor thuis. Ik kom zeker terug en beveel Samsára van harte aan!
Anne•meer dan 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne massage en goede sfeer. Ik ben hier al een paar keer geweest en het is altijd goed.
Mo•meer dan 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Super goed. Ze weet wat ze doet. Ik ga zeker terug.
linda•meer dan 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Nette salon, rustgevende ambiance, vriendelijke masseuse en heerlijke massage.