Voor het eerst een stoelmassage , deze werd uitgevoerd door de mannelijke collega , vroeg waar ik last van had en paste hierop de behandeling aan , erg goed. na de behandeling duidelijk minder last van schouder en nek. na de behandeling werd mij wat te drinken aangeboden met een stukje fruit. fijne service en een mooie nette salon!
Meggie•bijna 11 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben vandaag voor de tweede keer (oliemassage) geweest en het was weer genieten!
Babs•ongeveer 11 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele plezierige (olie)massage volledig afgestemd op jouw persoon. Professionele, warme en authentieke behandeling. Aanrader voor mensen die willen ontspannen en zoeken naar een moment van rust. Ook nuttige adviezen om je dagelijks te ontspannen en (beter) te zorgen voor je lichaam.
Ruud•ongeveer 11 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was weer genieten bij Samsara de Thaise oliemassage was weer zeer ontspannend en lekker kopje thee.
Echt een topper!
Theo•ongeveer 11 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke massage, vriendelijke masseuse. Kom zeker terug!