Vriendelijke ontvangst en een heerlijk ontspannende massage!
Kim•ongeveer 11 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben hier al eerder geweest, maar nu heb ik oliemassage geboekt.
Veel aandacht en overleg over hoe hard de massage mag zijn. Je komt helemaal tot rust en gaat ontspannen na een kopje thee met fruit weer naar huis.
Een aanrader en kom zeker terug!
saskia•ongeveer 11 jaar geleden
Geverifieerde review
ik vond de ambiance prachtig. De prijs kwaliteit was zeer goed en ook de service was zeer goed
Zobaida•ongeveer 11 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke massage in een rustige ruimte. Ik vind het in vergelijking met andere aanbieders in de buurt zonder twijfel de beste!