Het was voor ons even zoeken waar het was. Maar eenmaal gevonden, vriendelijk ontvangst. Super goed en professioneel geholpen en gezellig gekletst waardoor het allemaal zo voorbij vloog. Een aanrader! Ik maak zeker een nieuwe afspraak. 👍
Laura•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Hele lieve behandelaar en goed en aandachtig behandeld.