super bedankt! ik kom graag weer bij jullie terug.
Behandeling door Sofia•Gellak manicure
Astrid•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling, Sophia is heel goed in haar vak.
Marja•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Ziet er mooi uit!
Behandeling door Sofia•Gellak pedicure
Kathi•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel mooi resultaat!
Behandeling door Sofia•Builder gel manicure
Josien•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Absolutely loved my experience here! I got my wedding nails done and they were beyond perfect — elegant, flawless, and exactly what I imagined for my big day. I also had a brow lamination and I’m obsessed with how clean and polished it looks. The attention to detail was amazing. Highly recommend!