Gisteren voor het eerst bij Sofia geweest en ik ben super tevreden! Ze is ontzettend aardig, werkt heel netjes en mijn nagels zien er perfect uit. De volgende afspraak staat al gepland - zeker een aanrader!
Jennifer•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Zo’n lieve dame. Denkt goed mee. Is eerlijk en kan echt super goed pakken.
Elles•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Lovely atmosphere, friendly conversations and extremely clean and professional. Great experience!
Behandeling door Sofia•Builder gel manicure
Hannah•8 maanden geleden
Geverifieerde review
I was good
Behandeling door Sofia•Builder gel manicure
Emilia•8 maanden geleden
Geverifieerde review
very chill and comfortable setting, fast work and beautiful results! sofia is super sweet, will definitely come back :)