Ik had poederwenkbrauwen die inmiddels vervaagd grijzig waren geworden. Toen ik zag op Instagram dat Ena in Amsterdam aan het werk ging, heb ik zonder aarzelen een afspraak gemaakt, en wat ben ik blij dat ik dat gedaan heb. Ena is echt een vakvrouw, professioneel, precies en ze weet écht wat ze doet. De sfeer in de salon is top, iedereen is supervriendelijk en gastvrij. Ik voelde me meteen op mijn gemak. Absoluut een aandrader :)
Behandeling door Ena•Wenkbrauwen harsen
Natasja•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Great professional!!!
Behandeling door Ena•Wenkbrauwen harsen
Silva•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Outstanding professional, pays great attention to detail! I’ll certainly be back!