My gellac lasted not so well and most of my nails’ tips were chipped after 4-5 days.
Gellak manicure
Golnoosh•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
ik zou zeggen gewoon doen. Je wordt echt ff in de watten gelegd. Even "me time"
Behandeling door Soraya•Gelnagels
Jolanda•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Super blij met mijn nieuwe biab kleur (glitter blauw) die Elham zo mooi heeft opgebracht.
Dankjewel 🥰
Behandeling door Elham•Gellak manicure
Caroline•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Soraya is de beste, voor mij geen ander!
Behandeling door Soraya•Gellak manicure
Jhadé•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
MIjn nagels zien er weer niet alleen mooi maar voelen ook stevig van hoge kwaliteit. Prachtig afgewerkt. De goede zorg tijdens de behandelig zorgt dat mijn nagels lang mooi blijven.