Always the best gel manicure 😍😍 the staff is amazing too
Behandeling door Soraya•
ManicureToon alles…
Salomeja•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Amazing manicure! Always very happy when I leave the salon !
Behandeling door Soraya•Gellak manicure
Laura•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Evie is een hard werkende jongedame die haar vak verstaat. Ze is doelgericht, efficiënt en luistert goed naar de wensen van de klant. Ze is lief en weet wat ze doet. Dankjewel Evie ♥️
Pedicure
Kim•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Hartstikke fijn, pijnloos en gezellig! Je ziet me zeker terug!
Behandeling door Soraya•Medische pedicure
Vera•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Het bezoek aan Soraya was een feestje. Dat wil wat zeggen als je haar voor een medische pedicure bezoekt. Soraya en haar collega's zijn gastvrij, deskundig en brengen heel veel humor mee. De behandeling was zo pijnloos mogelijk. IK kom zeker terug. Al was het maar om de sfeer weer even te proeven.