Deze toppers laten je altijd shinen! Ga altijd weer als een blij ei de deur uit ☺️
Gellak manicure
Debbie•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Elham werkt heel netjes en mijn nagels zien er prachtig uit!
Behandeling door Elham•Manicure
Anneloes•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Denkt altijd mee met wensen van de klant en voert het vervolgens creatief en tot in perfectie uit 🩷 super fijne mensen werken daar 🫶
Behandeling door Soraya•Gellak manicure
Kim•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Top salon
Gellak manicure
Soraya•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik kom al een tijdje bij Soraya en ik heb er absoluut geen spijt van. Soraya is heel vriendelijk en geduldig. Ik vond het spannend om te laseren en soms heb ik even een momentje nodig. Soraya stelt mij op mijn gemak en stelt mij gerust. Ik vind dit heel belangrijk! Ook als ik vragen heb, geeft ze eerlijk antwoord. Ik zou gewoon een behandeling bij haar boeken; je gaat er geen spijt van krijgen! Deskundig, professioneel, vriendelijk. Ben blij dat ik deze salon heb ontdekt. X vaste klanten B &mama