Samen met een vriendin tegelijkertijd een facial behandeling gehad (voor ons beiden de eerste keer). Ze hadden er alles aan gedaan om ons verzoek waar te maken (de ruimte is normaal gezien ingericht op één persoon) en het was een hele leuke ervaring! We zijn geholpen door kundige, vriendelijke specialisten die ons ook vanalles hebben uitgelegd over de behandelingen en producten die ze gebruiken.
Facials / Gezichtsbehandelingen
Martje•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Alles was helemaal top. Heel fijn plekkie in noord. Kwaliteit voor een fijne prijs 🙏