Mijn favoriete beauty salon. Naast een fantastische service, good vibes only 🤙🏻🤙🏻
Behandeling door Elham•Pedicure
Niek•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Geweldige ervaring ze neemt de tijd om je zo goed mogelijk te behandelen
Aanrader 🙏🏼🤙🏾
Behandeling door Soraya•Pedicure
Jetty•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
altijd fijn om weer heen te gaan. ik kom al zo'n 4 jaar elke 2 weken , altijd tevreden. hygiëne is goed op orde en de kwaliteit ook. lekkere koffie :) en altijd gezellig.
Behandeling door Soraya•Nagelverlengingen
roos•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Hele fijne plek!
Behandeling door Soraya•Gellak manicure
Eva•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Soraya vond zichzelf geen van Gogh,dat komt omdat zij een Rembrandt is,deze dame is gruwelijk goed met de nail art,mijn nagels waren weer ontzettend kunstig.