leuke, kleine salon. de behandeling vond ik wel iets tegenvallen. ik had meer aandacht verwacht aan mijn voeten gezien ik ook een pedicure behandeling had geboekt. mijn nagels zijn hier en daar niet de geheel gelakt, best jammer.
Pedicure
Merel•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Met ontzettend veel plezier bezoek ik regelmatig de salon voor mijn nagels. Soraya is een van de redenen dat ik al ruim 2 jaar terug kom, ze verwelkomt haar klanten hartelijk en heeft veel passie voor haar vak. Er hangt een prettige sfeer in de zaak en ik kijk iedere keer weer uit naar mijn afspraak!
Behandeling door Soraya•Nagelverlengingen
Sezgi•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Soraya is vriendelijk en professioneel.
Behandeling door Soraya•Wenkbrauwen - threaden
Anke•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Klantvriendelijk, Professioneel, Goede sfeer.
Behandeling door Soraya•Gellak manicure
Yvonne•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Nikita was heel zorgzaam en precies. Heel blij met mijn handen en deskundig advies bij mijn voeten. Fijne beauty bar en kom er graag!!