Met perfecte teentjes weer blij naar buiten gehuppeld! Prettige & zeer vakkundige dame
Behandeling door Soraya•Pedicure
Tina•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Professioneel, hartelijk, klantvriendelijk. Voor herhaling vatbaar.
Nagelversteviging
Yvonne•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Geweldige salon! Hele leuke sfeer, de dames willen je echt op zijn mooist weer uit de salon weg laten gaan. Zeker een aanrader als vaste salon!
Gellak pedicure
Laura•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Mijn moeder en ik komen vaker bij deze salon en we voelen ons altijd welkom. De behandelaren zijn stuk voor stuk vriendelijk, behulpzaam, deskundig en heel aardig. Je voelt je gelijk op je gemak! We raden deze salon zeker aan!
Facials / Gezichtsbehandelingen
B. En haar mama•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Dit is mijn nieuwe favoriete plek om mijn nagels te laten doen! Prachtige nagels en zo’n gezellige sfeer. Echt een cadeautje aan jezelf.