altijd geweldig! Deze keer had ik iets bedacht waar soraya haar twijfels bij had of het mooi zou worden. Super blij dat ze haar oprechte mening gaf, want daardoor nu heel tevreden met het eindresultaat
Behandeling door Soraya•Gelnagels
Felice•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Een hele gezellige salon en fijne, zorgvuldige behandeling. Bedankt!
Behandeling door Elham•Pedicure
Lyn•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Lieve medewerkers en fijne behandeling
Gellak manicure
Phoebe•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
really nice pedicure! very precise and detailed and the place was very clean and the staff very attentive
Pedicure
Sofía•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Great and fun experience. Solid vibe, lovely ladies and really professional