Elke keer een warme, persoonlijke ontvangst en een gezellige sessie. Ik laat een grote tattoo verwijderen en ervaar dat zij fijn afstemmen op wat nodig en mogelijk is en zie dat ze heel vakkundig zijn. De behandelingen gaan soepel. Een mooie plek en fijne vrouwen. Een aanrader!
Dagmar•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Top! Super tevreden ❤️
Abida •4 maanden geleden
Geverifieerde review
Super lieve dames! Ben super goed geholpen, denken met je mee. Vaste klantje erbij :)
Amal•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Professioneel, vriendelijk en stellen je gelijk op je gemak!
Muayad •5 maanden geleden
Geverifieerde review
Uitstekend resultaat Goude hande🌷thanx weer en tot volgende keer🌷✌🏻