Ze waren erg vriendelijk, dame achter de receptie wist me naam van te voren en na me behandeling ook weer bij me naam genoemd vond dat wel bijzonder goed, zie je tegenwoordig nergens meer eigenlijk!
Enige minuscuul puntje, tijdens de massage ging mevrouw me vingers en tenen 3x hard “trekken” heeft vast wel een functie maar vond persoonlijk niet een fijn gevoel. 1x Max dan..
Voor de rest top !
Behandeling door room 2•Ontspanningsmassage
Nora•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Super goede sportmassage
Behandeling door room 2•Sportmassage
Anoniem•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik super tevreden met mijn gellak! De oude gellak die er nog op zat is er zorgvuldig afgehaald en er is veel tijd besteed aan het vijlen van mijn nagels. De gellak zit er heel mooi en strak op. Ik kom zeker terug.
Gellak manicure
Elise•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Always a super relaxing massage, and the staff are so friendly and kind.
Behandeling door room 2•Ontspanningsmassage
Martina•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Friendly and very good massage. Highly recommended!