Met aandacht geholpen en resultaat is mooi! Wel erg weinig kleur opties voor gewone nagellak
Pedicure
Froukje•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Als eerste massage ooit was de ontspanningsmassage heerlijk. Voor herhaling vatbaar!
Behandeling door room 2•Ontspanningsmassage
Rens•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
heel goed geholpen! lieve mensen, schoon en netjes te werk gegaan. Ze namen echt de tijd. Zou hier zeker naar toe terug gaan! Prijs/kwaliteit vond ik top. Kon ook nog eens razendsnel terecht.
Pedicure
Roos•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Best gel manicure in Amsterdam! My nails look great!
Gellak manicure
Araceli•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Massage was goed, vrouw was vriendelijk. Alleen tijdens de massage moest de masseuse 2x de deur openen voor iemand die na een telefoongesprek bij de deur van de kamer kwam melden dat hij weg moest. Daardoor niet heel ontspannen kunnen liggen.