Hele fijne massage, vriendelijk personeel en een schone salon; top!
Behandeling door room 2•Ontspanningsmassage
Anoniem•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Vaker geweest. En vaker aangegeven.. Dit is echt top! Suus was er zelf niet. Dus kreeg een behandeling van een hele kleine dame. Vergis je niet in deze dame hahahhaa. Kolere wat een kracht in die handen. Enorm bedankt weer. Ik kan weer bewegen. Tot snel.. Xxx
Behandeling door room 2•Sportmassage
angelique•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Super vriendelijke dame die mij hielp. Ze nam de tijd om alles goed te doen en luisterde naar wat ik wilde.
PedicureToon alles…
Luna•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg blij met pedicure. Zorgvuldig gedaan en er wordt alle tijd voor je genomen. Ik kom terug. Wellicht prijs van tevoren communiceren duidelijker.