Goede ervaring, alleen bladderde de nagellak(gellak) de zelfde dag al af, dat was een beetje jammer. Verder heel vriendelijk personeel en goede pedicure en massage.
PedicureToon alles…
Anoniem•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
zoals altijd.... geweldig! 😁
Behandeling door room 2•Sportmassage
angelique blazer•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
hele professionele massage. Alle spieren zijn los na afloop.