Behandeling was zeker goed! Niet te zacht maar gewoon zoals t hoort, een echte massage. Ik ga voldaan naar huis! Enigste min puntje, ik weet niet als er poezen zijn daar, want zo rook t wel n beetje.. Mogen ook weer nieuwe bedjes komen
Behandeling door room 2•Ontspanningsmassage
Anoniem•bijna 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijn. Ontspannend en sympathiek.
Pedicure
An•bijna 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon, stevige maar fijne massage ik ben er echt van opgeknapt dus ik kom zeker nog eens terug!
Behandeling door room 2•Ontspanningsmassage
Anoniem•bijna 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Geen ge-aai maar echt n goede stevige massage.. voor herhaling vatbaar!