Vriendelijk mensen en heel goede masssage en heel ontspannen! Ik kom zeker een keer terug.Bedankt!
Anoniem•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke mensen maar €65,- voor 1 uur sportmassage van jongeman met weinig sportmassage ervaring en inferieure plakkerige massageolie voor mij niet voor herhaling vatbaar.
Anoniem•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Was a fantastic experience! By Far the best massage I've had in Amsterdam!
Alli•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
het is een stevige massage, maar heerlijk voor vastzittende spieren.
Anoniem•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Very professional and warm atmosphere. I would definitely recommend!