Ik kom hier altijd voor de ontspanningsmassage en nu door een aantal verschillende mensen gemasseerd. Steeds een andere behandeling daardoor, maar altijd goed! Heel erg tevreden!
Behandeling door room 1•Ontspanningsmassage
Maxime•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Good massage.
Behandeling door room 2•Ontspanningsmassage
Luiza•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn massage was meer deep tissue dan ontspanning. De massage was niet echt rustgevend maar ik ben wel heel goed losgemasseerd. Ontspanning achteraf dus :) De masseur luistert en voelt goed wat nodig is.
Behandeling door room 2•Ontspanningsmassage
Anoniem•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer professionele massages, eenvoudig maar gaat om het effect nadien!
Behandeling door room 1•Ontspanningsmassage
Chanine•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Massage net als altijd super fijn. De mensen zijn ook altijd enorm aardig. Zeker aan te bevelen!