De salon was schoon en netjes. En de dames waren vriendelijk en we hebben lekker gesproken. Ik heb de behandelingen voor mijn wenkbrauwen en wimpers zeer goed ervaren en ben super tevreden! Ik kom zeker weer terug.
Wenkbrauwen laminerenToon alles…
Rabia•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb geen op of aanmerkingen,het is een salon en de meiden zijn super gastvrij en zijn erg kundig
Behandeling door Kaylee Smit•Vrouwen harsen - gezicht
Yvonne•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk lief
Behandeling door Lara•Wimperextensions
lisa•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd mooie wenkbrauwen bij Kaylee!
Behandeling door Kaylee Smit•Wenkbrauwen - threaden
Naomy•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele complete plaatje is top.
Behandeling door Lara•Wimpers en/of wenkbrauwen verven