Een kapster die luistert naar je wensen, goed knipt en een leuke babbel heeft! Ik kom de volgende keer zeker terug.
Styling door Stephanie•Mannen knippen
Axel•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
I came to Stephanie as a last minute booking. She was very nice and welcoming, and when i explained to her she knew exactly what i wanted. I will be coming back again and recommend her to others!
Styling door Stephanie•Mannen knippen
Philip•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Really great haircut and Stephanie is super nice! Will definitely book again for my next haircut
Styling door Stephanie•Mannen knippen
Kevin•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
professionele kapster! fijne behandeling.
Styling door Stephanie•Vrouwen knippen
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Awesome haircut and very friendly staff. Would highly recommend Stephanie, she is very professional and service oriented.