I felt listened to, had a lovely interaction and the haircut turned out great. Stephanie really takes the time for details and a nice finishing. Totally recommended!
Styling door Stephanie•Vrouwen knippen
Ralu•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Good experience and haircut
Styling door Stephanie•Vrouwen knippen
Anna•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Very good service each time
Styling door Stephanie•Mannen knippen
Laurynas•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Stephanie knipt top, is heel flexibel en je kunt ook een gezellig gesprek voeren tijdens het knippen. Ga zo door! :-)