De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

5,0
207 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Goede eerste ervaring.
Geweldig
Super fijne facial behandeling gehad. Nadine doet haar werk zorgvuldig en zorgt ervoor dat je helemaal in je ontspannen bubbel beland. Met de rustgevende muziek op de achtergrond en een verwarmde stoel kon ik helemaal wegdoezelen.
Nadien is altijd super zorgzaam, lief en werkt super netjes en hygiënisch! Ik heb verschillende behandelingen gehad en ik ben echt elke keer helemaal tevreden! :)
Heerlijk relax om een behandeling te nemen bij Nadine. Ze is heel kundig en geeft goed advies.