Hele fijn behandeling gehad fijne ervaring. Absoluut aanrader
Behandeling door Nadine•
GezichtsmassageToon alles…
Petra•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Nadine is een fijne schoonheidsspecialiste! Ze laat je echt voelen alsof je thuis bent! Heel zorgzaam en laat ook goed weten wat ze gaat doen! Ik was later door omstandigheden en Nadine had toch nog ruimte gemaakt voor mij! Dankjewel Nadine!! Tot binnenkort!
Behandeling door Nadine•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Gis•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Leuk en rustig
Behandeling door Nadine•Facials / Gezichtsbehandelingen
Dalia•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik voel me altijd zo ontspannen als ik bij Nadine ben. Vraagt goed wat je wil en of je comfortabel bent. Ze heeft gouden handjes!
Behandeling door Nadine•Facials / Gezichtsbehandelingen
Margaux•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Het wordt een beetje saai maar de behandeling is altijd fantastisch.
Nadine is altijd aardig, deskundig, ervaren, vriendelijk èn zorgzaam.
Behandeling door Nadine•Facials / Gezichtsbehandelingen