De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

5,0
207 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Hele fijn behandeling gehad fijne ervaring. Absoluut aanrader
Nadine is een fijne schoonheidsspecialiste! Ze laat je echt voelen alsof je thuis bent! Heel zorgzaam en laat ook goed weten wat ze gaat doen! Ik was later door omstandigheden en Nadine had toch nog ruimte gemaakt voor mij! Dankjewel Nadine!! Tot binnenkort!
Leuk en rustig
Ik voel me altijd zo ontspannen als ik bij Nadine ben. Vraagt goed wat je wil en of je comfortabel bent. Ze heeft gouden handjes!
Het wordt een beetje saai maar de behandeling is altijd fantastisch. Nadine is altijd aardig, deskundig, ervaren, vriendelijk èn zorgzaam.
4
1
4
5
6
33
6