Nadien is zo lief, kundig en meelevend. Een hele fijne ervaring en ik ben helemaal opgeladen en uitgerust weer naar huis gegaan.
Behandeling door Nadine•Facials / Gezichtsbehandelingen
Marieke•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Een behandeling bij Nadien is een feestje. Nadien denkt mee over wat je nodig hebt en gebruikt fijne producten. Na de behandeling kan je er weer helemaal tegenaan, je voelt je opgeknapt en uitgerust.
Behandeling door Nadine•
Vrouwen harsen - gezichtToon alles…
Natasja•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Genoten!!!
Behandeling door Nadine•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Andrea•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke behandeling in een geweldige stoel die groot genoeg was voor mijn lengte (1.86)
Behandeling door Nadine•Facials / Gezichtsbehandelingen
Joyce•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Een bezoek aan de salon van Nadine is zonder meer rustgevend. Met ervaren magische handen tovert zij een verbluffend eindresultaat.