Ik vond het echt leuk!!!! alles was professioneel, snel en van hoge kwaliteit. Al aangemeld voor de volgende keer
Nataliya•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben erg vriendelijk geholpen, fijne uitleg en werd erg op mijn gemak gesteld. Ik zou Stralend zeker aanraden.
Suzanne•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne eerste intake en proefbehandeling gehad bij Jasmine. Alles wordt goed uitgelegd en bij vragen komt er een fijn en duidelijk antwoord. Ik zou de behandeling bij deze meiden zeker aanraden!
Vera•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke ontspannende behandeling weer bij Romy
Elly •bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd fijne en professionele behandelingen. Vind het bijna jammer dat er elke keer zoveel weken tussen zit. Zo gezellig.